חומץ תפוחים | אבץ תוסף תזונה | פירות יבשים ללא סוכר | על המשקל

הזמינו Online או חייגו:

1-599-50-15-15

שוקולד ללא סוכר- פשוט מעולה

שוקולד ללא סוכרמחפשים שוקולד ללא סוכר? אצלנו תמצאו שוקולד ללא סוכר איכותי, טעים, כזה שימתיק לכם רגע ביום וישמור על אורח חיים בריא.

שוקולד הוא ללא ספק אחת ההנאות הגדולות בחיים. שוקולד מתוק, נמס בפה, מעורר, מנחם, משמח בקיצור – מושלם! כמעט כולם אוהבים שוקולד.. בין אם כמה קוביות להמתיק את היום, ובין אם בגלידה, בעוגה או סופלה נפלא. רובנו אוכלים שוקולד בצורה זו או אחרת כמעט כל יום…. אבל שוקולד ‘רגיל’ רווי בסוכר ובשנים האחרונות אנו מעדיפים להמנע או להפחית בצריכת סוכר כדי לשמור על הבריאות. אצלנו תוכלו לרכוש מוצרי שוקולד ללא סוכר, אונליין – הכי קל ונוח שיש!
תוכלו למלא את סל הקניות שלכם מבלי לצאת מהבית בעזרת האתר שלנו. מוצרי אפייה ובישול, שוקולד ללא סוכר ועוד – כל מה שצריך לצורך ביסוס תזונה ללא סוכר.

מה טוב בשוקולד? קראו ולא תאמינו!

שוקולד הוא מתוק וטעים, עשוי מזרעים מותססים, קלויים וטחונים של עץ ‏הקקאו הטרופי. השוקולד הוא חלק מחיינו מתקופת בני המאיה והאצטקים – אז שימש כמשקה מעורר ‏ואפילו תרופה! היום יודעים ששוקולד גם עוזר לריכוז ואפילו יכול לתרום לשיפור ביצועי פעילות גופנית. הקקאו ‏עשיר בפוליפנולים הנקראים פלבנואידים, חומרים נוגדי חמצון המגנים על הלב.
אנחנו יודעים ששוקולד משפר מצב רוח ונותן הרגשה טובה – מחקרים הראו כי שוקולד ‏מכיל את חומצת האמינו התורמת לעליית רמות הסרוטונין, וכך גורמת לתחושת רוגע, שלווה והנאה. אומרים שטוב לאכול שוקולד לפני מבחן או אימון כושר. הוא נותן מרץ, ריכוז וערנות.
אך כמובן יש לשים לב ששוקולד רגיל עלול להכיל סוכר רב ואף לא להכיל מוצקי קקאו רבים, לכן הוא לא מתאים כאשר רוצים להוריד במשקל או להתחטב. לכן, שוקולד ללא סוכר הוא פתרון נהדר לנשנוש או להכנת עוגות, לאירוח ופינוק ביתי.

אצלנו תגלו מגוון מוצרים ללא סוכר של המותגים המובילים בשוק שיעזרו לכם לשמור על תזונה בריאה לאורך היום ויתאימו למגבלות תזונתיות שונות. מוצרים דיאטטיים, ללא סוכר – לשימוש באפייה ושילוב בתזונה היומיומית שלכם.
אצלנו בעל המשקל תוכלו לרכוש שוקולד ללא סוכר שבנוסף מכילים אחוזים גבוהים במיוחד של מוצקי קקאו המעידים על איכותו, כי ככל שאחוז מוצקי הקקאו גבוה יתר, השוקולד בריא יותר. בחרו את מוצרי השוקולד ללא סוכר, הוסיפו אל סל הקניות שלכם באתר – תוכלו לבצע קנייה לכל המשפחה בקלות ובנוחות!

 

תבלין פילדלפיה
14
 × 
2
 = 
28
על המשקל - מוסיפים טעם לחיים
על המשקל - מוסיפים טעם לחיים