חומץ תפוחים | אבץ תוסף תזונה | פירות יבשים ללא סוכר | על המשקל

הזמינו Online או חייגו:

1-599-50-15-15

מגנזיוםלמה מגנזיום חשוב לנו?

מגנזיום הוא מינרל מרכזי בגוף האדם – חיוני לתפקודנו היומיומי. מגנזיום תוסף חיוני לנו כיוון שהוא משתתף בתהליכים רבים בגוף. המגנזיום חשוב לבניית העצמות, לוויסות הפעילות של השרירים ושל העצבים, משתתף בתהליך הייצור של חלבונים, של עצמות ושל ה־DNA. מגנזיום שומר על קצב לב יציב, תמיכה בתפקוד התקין של מערכת החיסון, וויסות רמות הסוכר בדם ותורם לשמירה על לחץ דם תקין. מגנזיום עוזר גם לנטרל את חומציות הקיבה ומסייע להגברת התנועתיות של המעיים.
המגנזיום עוזר ליותר מ-300 תהליכים ביו-כימיים שונים בגופנו וחסרונו בגוף משפיע כמעט על כל המערכות החל מהפרעות קצב בלב והפרעות בלחץ הדם ועד לירידה בצפיפות העצם, פגיעה במפרקים, התכווצויות שרירים ואף קשור לתופעות כמו סוכרת, מיגרנות ואובדן תיאבון ודיכאון.
מבוגרים רבים סובלים מחסור במגנזיום והסיבה היא לרוב תזונתית עם המעבר למזון מעובד. בנוסף, כמות המגנזיום היומית הנצרכת קטנה מהכמות בה משתמש הגוף. כלומר, עם הגיל יורדת יכולת ספיגת המגנזיום בגוף. גם תרופות שונות שנוטלים מבוגרים כמו תרופה לטיפול ביתר לחץ דם, עשויה לגרום לאובדן משמעותי של מגנזיום, כתופעת לוואי – לכן מגנזיום תוסף כה חיוני!

מגנזיום תוסף תזונה – מה היתרונות?

למגנזיום השפעה על המוח – מחקרים הראו כי עליה ברמות מגנזיום מגבירה את יכולת הלמידה והזיכרון, וכן מעלה את היכולת הקוגניטיבית בכל הגילאים. מגנזיום גם שומר על צפיפות העצם כיוון שהוא מינרל המעורב בחילוף החומרים של העצם – הוא תורם ליצירתה, ואף תורם בעקיפין לשיפור פעילות ההורמונים המווסתים את צפיפות העצם. מגנזיום תוסף תזונה חשוב מאוד במיוחד בגיל מבוגר על מנת לשמור על צפיפות העצם – השפעתו דומה בזה לסידן.
הידעתם שמגנזיום שמסייע ללב ולשרירים? הוא עוזר לפעילות תקינה של שרירי הגוף, כולל שריר הלב ושרירי כלי הדם. מגנזיום תוסף חשוב כי צריך כמות תקינה של מגנזיום בגוף לשמור על לחץ דם תקין.
הזמינו עוד היום מגנזיום תוסף להעשרת לתזונה שלכם ותדאגו לבריאותכם והמשפחה. לשיפור איכות החיים ולשמירה על אורח חיים בריא. הזמינו תוסף מגנזיום אצלנו – על המשקל – תמיד לרשותכם במחירים השווים ביותר ושרות יעיל ומהיר.

תבלין פילדלפיה
14
 × 
2
 = 
28
על המשקל - מוסיפים טעם לחיים
על המשקל - מוסיפים טעם לחיים